Frågestund ;)

Heej! jag vet att jag inte bloggar så mycket mer, men nu men jag ska förbättra mig själv om det :)
Men jag har gjort ett kändis quizz för sånna som tittar på min blogg ;)

Vill du vara känd som Lady gaga? jag vill inte direkt...
Vill du vara en sångerska som Miley cyrus? Nja okej...
Vill du vara med i en skräck film? ja jag skulle kunna tänka mig att vara det...
Om du bara fick välja mellan att vara en sångerska eller film stjärna vad skulle du välja? sångerska tror jag...
Skulle du kunna tänka dig vara med i filmen alice i underlandet? ja jag skulle kunna det...
Om du fick välja mellan att kyssa Johnny depp eller Robert pattison vilken skulle du välja? jag vet faktiskt inte...
Det var alla frågor! ni har en vecka på er att svara på dessa frågor ;) svara på frågorna genom att komentera och satt jag ska veta vilken fråga ni svarar på kan ni skriva nummer på dom ;)
kram//Dana ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0