Sorry för att inte ha bloggat! :(

Hej! förlåt för noll blogging men jag har ju fullt upp :P
Det är ju sommar :rolleyes:
Men på lördag ska jag köpa saker och på måndag åker jag bort på semester :D
vi ska åka till Drakudden och bo i stuga, det finns olika aktiviteter som bada,sola,ro,paddla,sjunga,spela volleyboll,badminton, fotboll och vara ute i naturen, det var allt som stog :) fast jag kommer inte spela fotboll för det gillar jag inte så  mycket :rolleyes: vi ska vara där i en vecka också :)
Men i augusti blir det gotland i en eller två veckor och massa andra saker ;)
jo, nu till filmen jag såg i lördags, den var väldigt bra och spännande och jag gillade den väldigt mycket :)
efter det såg vi en film som hette "tandfen" den var väldigt rolig.
igår åt jag pizza som var så himla god :P
men jag måste gå nu!
Kram// Dana ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0